عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

دی ماریا و واران به تمرین رئال برگشتند

رئال مادرید ، خود را در لس آنجلس آماده می کند که در اولین تمرین در سومین روز ، باز هم در UCLA بازیکنان گرد هم آمند .
رافائل واران و آنخل دی ماریا ، سرشناس ترین چهره های تمرین بودند که توانسته بودند از مشکلات بدنی خود ریکاوری کنند و به تمرینات گروهی اضافه شوند .

--------------

په په : " تموم محبتمونو نصیب کاکا می کنیم "

په په در کنفرانس مطبوعاتی از روزهای آغازینش در تمرینات رئال گفت . این مدافع گفت :" با این امید برگشتیم که نشان دهیم که در سطح بسیار بالایی هستیم تا شروع بسیار خوبی داشته باشیم . "
وی در مورد کاکا گفت :" او بازیکن بزرگی است . خیلی خوشحالم که با او در یک تیم هستم . حالا با ماست و تمام محبتمان را نصیب او می کنیم . "
په په در مورد انگیزه های رئال گفت :" تیم باید برای تمامی رقابت ها آماده باشد . ما با تجربه تر شده ایم و این خوب است . مربی می داند که صلاح تیم چیست و من باید به باشگاه کمک کنم . "
وی در باره فابیو کوئنت رائو گفت :" تردیدی درباره توانایی هایش نیست . بازیکنان در این جا از او حمایت می کنند . او در کنار مارسلو ، بهترین مدافع چپ های جهان هستند . "
په په با یادآوری دوران حضورش در رئال گفت :" در مورد انتقالم سر و صدای زیادی به پا شد . خدا را شکر ، خوش شانس بودم و همه چیز خوب پیش رفت . مردم من را دوست دارند و من خوشحالم . فابیو هم یک پسر خوب است که بیشتر فوتبالش را در پرتغال سپری کرده است . او دوره بدی را در ساراگوسا داشت اما حالا فرصت حضور در بهترین تیم جهان را پیدا کرده است . مطمئنا او می تواند محبوبیت را میان هواداران کسب کند . "
په په در مورد بازی با گالکسی هم گفت :" هر سال که می گذرد ، آنها بازیکنانشان با کیفیت تر می شود . مطمئنا بازی پنجشنبه مشکل خواهد بود . این بخشی از فوتبال است . "
مدافع پرتغالی در مورد قهرمانی در لالیگا گفت :" نشان دادیم که تیم منسجمی هستیم که وقتی که باید بجنگیم ، می جنگیم . ما مشکل ترین لالیگای جهان را بردیم . "
وی در مورد ویتسل گفت :" بازیکن بزرگی است که در بنفیکا خوب کار کرده است اما این چیزها به باشگاه مربوط است . " و در پایان از مورینیو تمجید کرد :" او مربی ایست که از ما انتظار بردن دارد . "

--------------

ژابی آلونسو مصدوم شد !!!!!!!

یکی از نکات قابل توجه تمرین رئال مربوط به مصدومیت ژابی آلونسو بود .
این بازیکن به علت مصدومیت از ناحیه زانوی پای راستش ، نتوانست در تمرینات شرکت کند .

--------------

رسیدن رئال به سریع ترین 3 گله تاریخ چمپیونزلیگ

بنزما ، اوزیل و کایخون ، سریع ترین گلهای تاریخ چمپیونزلیگ را در فصل 12-2011 به ثبت رساندند . این سه در بازی با دینامو زاگرب در 22 نوامبر 2011 ، در دقایق 2 ، 6 و 9 گلزنی کردند . این بازی 6-2 به نفع رئال تمام شد که برای اولین بار در تاریخ ، یک تیم با چنین سرعتی در یک بازی چمپیونزلیگی به سه گل می رسید .

در همان بازی رئال مادرید یک رکورد دیگر به ثبت رساند . تبدیل به اولین باشگاهی شد که در استادیوم خودش در چمپیونزلیگ 200 گل می زند .

برگرفته از کتاب رکوردهای رئال مادرید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 7:59 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 202
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 106797
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -